Home › Forums › General Discussion › Polish PKP Set Discussion (Only in Polish)
- This topic has 22 replies, 8 voices, and was last updated 6 years, 10 months ago by zajdi10.
-
AuthorPosts
-
September 10, 2014 at 00:22 #6740Nicc0Participant
Temat do ogólnej dyskusji na temat polskiej paczki.
Udało się zaimportować model do gry i jak widać, jest jak jest 😀 Dziwi mnie to, że w Blenderze model nie jest obrócony w żadnej osi, za pierwszym razem byłem trochę zaskoczony jak zobaczyłem naszego “Gagarina”. Tekstur aktualnie brak, to co widać na zdjęciu to domyślnie zaimplementowane w grę tekstury “Nohaba”, tak samo modele wózków. Potrzebuje trochę czasu, aby zaimplementować resztę potrzebnych elementów i oteksturować sam model.
- This topic was modified 10 years, 2 months ago by Nicc0.
September 10, 2014 at 00:25 #6744mackintoshParticipantJak dla mnie wygląda bardzo autentycznie. PKP jak z życia wzięte 😉
September 10, 2014 at 01:03 #6756Nicc0ParticipantSzybki Update 😀 Chociaż nie wygląda jeszcze ładnie, to chociaż stoi 😀
September 10, 2014 at 02:07 #6777mackintoshParticipantWersja camo, jak najbardziej na czasie 😉
September 10, 2014 at 14:59 #6928WindmakerParticipantWłaśnie dzisiaj zajrzałem, aby sprawdzić, czy nie ma już jakiś prac nad polskim modem, a tu taka niespodzianka. Już nie mogę doczekać się. Gdybym chociaż trochę znał się na modelingu, to bym pomógł Mogę jedynie wspierać duchowo 😉
September 10, 2014 at 15:15 #6936mackintoshParticipantNiestety u mnie to samo. Ale masz stuprocentowe moralne wsparcie z mojej strony. Nie mogę się doczekać Gagarinów, nawet jeśli nie będą zwijać szyn i rozpadać się co 5 minut 😉
September 10, 2014 at 18:01 #6999Nicc0ParticipantW między czasie, udało się oteksturować model. Aktualnie zła skala i oczywiście błąd o którym zawsze zapominam… 😉 Ciekawe czy krzaczki zostaną jak będzie model w skali gry :/
September 10, 2014 at 21:36 #7091Nicc0ParticipantOk. Kilka godzin temu skończyłem wstępnie ST-44. Wyszło trochę niedociągnięć, które będę musiał naprawić przed wydaniem pierwszej wersji mod’a. Chodzi tutaj głownie o kanały Alpha.
Co sądzicie o wyglądzie? Coś zmienić? Przypominam również, że jest to “Gagarin” oznaczony numerem -089 i nie chciałbym odchodzić od jego autentycznego wyglądu.
Mam też do was pytanie, co teraz? Zastanawiam się nad EN-57 😀 Co o tym myślicie? Dajcie znać.
September 10, 2014 at 21:42 #7093WindmakerParticipantWygląda świetnie. A jedynie takie pytanie – nie znam się totalnie na pociągach, więc mnie poprawcie jeśli piszę bzdury – ten zielony nie powinien być jaśniejszy?
Co do dalszej drogi – chyba każda lokomotywa/pociąg będzie dobry. A czy rozważałeś w późniejszym czasie także pojazdy kołowe?
September 10, 2014 at 21:45 #7095mackintoshParticipantStaaaaaaary, cudo. Szacun. Jesteś wielki. EN57 musi być, myślę że i EP09 prędzej czy później by się przydała.
September 10, 2014 at 22:18 #7103Nicc0Participant@Windmaker – Dzięki. Z tego co ja się orientuje, to malowanie jest ok. Tutaj dowodzik 😉
Jeśli się uda, to czemu nie. Musze pogadać jeszcze z kilkoma osobami, żeby pomogły mi ogarnąć modele. Sam silnik gry już poznałem, dodanie do niego czegokolwiek to nie problem, tylko kwestia czasu.
@mackintosh – Również dziękuje. W głównym temacie tzn. w dziale z modem, jest wstępna lista co chciałbym, aby było w tej paczce.Myślę jeszcze czy nie rozwinąć paczki jeszcze bardziej, chodzi mi tutaj głownie o budowle, dworce, drogi, tory i sieć trakcyjną, tak jak to było w OpenTTD. Ale jak widzę ogrom pracy, który musiałbym włożyć to zaczyna mnie to przerastać. Jeśli będę robił to sam, bez niczyjej pomocy, to może to trochę potrwać.
Pozdrawiam.
September 10, 2014 at 22:52 #7113bloodgiverParticipantGenialnie odwzorowane modele! Nie mogę się doczekać postępu 🙂 Keep up the good work!
September 10, 2014 at 23:15 #7130mackintoshParticipantMożesz paczkę rozwinąć, ale mierz siły na zamiary. Myślę, że każdy z nas chciałby to wszystko mieć i to najlepiej na wczoraj, ale tak jak sam piszesz – może Cię to przerosnąć. Widziałem wiele ambitnych projektów w swoim życiu 🙂 Tak więc zalecam spokój i konsekwencję w działaniu. Mam nadzieję, że uda się kogoś pozyskać do tego projektu.
September 11, 2014 at 19:35 #7420xsonerParticipantWitaj.
Planujesz zrobić coś z dachem ? Powinien być zaokrąglony, w blenderze jest taka fajna opcja “shade smooth” 🙂
Siedzę w blenderze od dłuższego czasu, na modelowanie w tej chwili nie pozwala mi real, ale zawsze mogę pomóc dobrą radą.
Tutaj moje modele : http://xsoner-trainz.pl/news.php
September 11, 2014 at 20:43 #7441Nicc0Participant@xsoner – Witam. Ogólnie z dachem są problemy, głównie z powody braku kanału alpha w silniku gry :/ Jeśli gdziekolwiek jest alpha, silnik interpretuje to jako szkło/szybe 🙁 Dlatego aktualnie na tą chwilę dach z góry wygląda tak:
Odnośnie samego dachu, w grze jest coś takiego jak animacja w pliku konfiguracyjnym, może udałoby się zrobić, aby wirnik się kręcił. Problem też jest z siatką osłaniającą wirnik, tak jak pisałem wyżej nie działa alpha, czyli trzeba zrobić siatkę jako bryłę. Tak samo wirnik i resztę szczegółowych elementów. Problem też jest z wózkami, nie zrozumiałem jeszcze jak one działają w grze. Dlatego obecnie model ma wózki z “Nohaba”. Jutro postaram się przysiąść nad tym i to zrobić, jak mi czas pozwoli.
Oczywiście funkcję postaram się wykorzystać 😉
Dzięki i pozdrawiam.
-
AuthorPosts
- The forum ‘General Discussion’ is closed to new topics and replies.