Polish PKP Set Discussion (Only in Polish)

Home Forums General Discussion Polish PKP Set Discussion (Only in Polish)

Tagged: , , ,

This topic contains 22 replies, has 8 voices, and was last updated by  zajdi10 1 year, 5 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #6740

    Nicc0
    Participant

    Temat do ogólnej dyskusji na temat polskiej paczki.

    Udało się zaimportować model do gry i jak widać, jest jak jest :D Dziwi mnie to, że w Blenderze model nie jest obrócony w żadnej osi, za pierwszym razem byłem trochę zaskoczony jak zobaczyłem naszego “Gagarina”. Tekstur aktualnie brak, to co widać na zdjęciu to domyślnie zaimplementowane w grę tekstury “Nohaba”, tak samo modele wózków. Potrzebuje trochę czasu, aby zaimplementować resztę potrzebnych elementów i oteksturować sam model.

    http://nicc0.pl

    http://nicc0.pl

    • This topic was modified 4 years, 10 months ago by  Nicc0.
    #6744

    mackintosh
    Participant

    Jak dla mnie wygląda bardzo autentycznie. PKP jak z życia wzięte ;)

    #6756

    Nicc0
    Participant

    Szybki Update :D Chociaż nie wygląda jeszcze ładnie, to chociaż stoi :D

    http://nicc0.pl

    #6777

    mackintosh
    Participant

    Wersja camo, jak najbardziej na czasie ;)

    #6928

    Windmaker
    Participant

    Właśnie dzisiaj zajrzałem, aby sprawdzić, czy nie ma już jakiś prac nad polskim modem, a tu taka niespodzianka. Już nie mogę doczekać się. Gdybym chociaż trochę znał się na modelingu, to bym pomógł Mogę jedynie wspierać duchowo ;)

    #6936

    mackintosh
    Participant

    Niestety u mnie to samo. Ale masz stuprocentowe moralne wsparcie z mojej strony. Nie mogę się doczekać Gagarinów, nawet jeśli nie będą zwijać szyn i rozpadać się co 5 minut ;)

    #6999

    Nicc0
    Participant

    W między czasie, udało się oteksturować model. Aktualnie zła skala i oczywiście błąd o którym zawsze zapominam… ;) Ciekawe czy krzaczki zostaną jak będzie model w skali gry :/

    http://nicc0.pl

    #7091

    Nicc0
    Participant

    Ok. Kilka godzin temu skończyłem wstępnie ST-44. Wyszło trochę niedociągnięć, które będę musiał naprawić przed wydaniem pierwszej wersji mod’a. Chodzi tutaj głownie o kanały Alpha.

    http://nicc0.pl
    http://nicc0.pl
    http://nicc0.pl

    Co sądzicie o wyglądzie? Coś zmienić? Przypominam również, że jest to “Gagarin” oznaczony numerem -089 i nie chciałbym odchodzić od jego autentycznego wyglądu.

    Mam też do was pytanie, co teraz? Zastanawiam się nad EN-57 :D Co o tym myślicie? Dajcie znać.

    #7093

    Windmaker
    Participant

    Wygląda świetnie. A jedynie takie pytanie – nie znam się totalnie na pociągach, więc mnie poprawcie jeśli piszę bzdury – ten zielony nie powinien być jaśniejszy?

    Co do dalszej drogi – chyba każda lokomotywa/pociąg będzie dobry. A czy rozważałeś w późniejszym czasie także pojazdy kołowe?

    #7095

    mackintosh
    Participant

    Staaaaaaary, cudo. Szacun. Jesteś wielki. EN57 musi być, myślę że i EP09 prędzej czy później by się przydała.

    #7103

    Nicc0
    Participant

    @Windmaker – Dzięki. Z tego co ja się orientuje, to malowanie jest ok. Tutaj dowodzik ;)

    http://nicc0.pl

    Jeśli się uda, to czemu nie. Musze pogadać jeszcze z kilkoma osobami, żeby pomogły mi ogarnąć modele. Sam silnik gry już poznałem, dodanie do niego czegokolwiek to nie problem, tylko kwestia czasu.

    @mackintosh – Również dziękuje. W głównym temacie tzn. w dziale z modem, jest wstępna lista co chciałbym, aby było w tej paczce.

    Myślę jeszcze czy nie rozwinąć paczki jeszcze bardziej, chodzi mi tutaj głownie o budowle, dworce, drogi, tory i sieć trakcyjną, tak jak to było w OpenTTD. Ale jak widzę ogrom pracy, który musiałbym włożyć to zaczyna mnie to przerastać. Jeśli będę robił to sam, bez niczyjej pomocy, to może to trochę potrwać.

    Pozdrawiam.

    #7113

    bloodgiver
    Participant

    @Nicc0

    Genialnie odwzorowane modele! Nie mogę się doczekać postępu :) Keep up the good work!

    #7130

    mackintosh
    Participant

    @Nicc0

    Możesz paczkę rozwinąć, ale mierz siły na zamiary. Myślę, że każdy z nas chciałby to wszystko mieć i to najlepiej na wczoraj, ale tak jak sam piszesz – może Cię to przerosnąć. Widziałem wiele ambitnych projektów w swoim życiu :) Tak więc zalecam spokój i konsekwencję w działaniu. Mam nadzieję, że uda się kogoś pozyskać do tego projektu.

    #7420

    xsoner
    Participant

    Witaj.

    Planujesz zrobić coś z dachem ? Powinien być zaokrąglony, w blenderze jest taka fajna opcja “shade smooth” :)

    Siedzę w blenderze od dłuższego czasu, na modelowanie w tej chwili nie pozwala mi real, ale zawsze mogę pomóc dobrą radą.

    Tutaj moje modele : http://xsoner-trainz.pl/news.php

    • This reply was modified 4 years, 10 months ago by  xsoner.
    • This reply was modified 4 years, 10 months ago by  xsoner.
    #7441

    Nicc0
    Participant

    @xsoner – Witam. Ogólnie z dachem są problemy, głównie z powody braku kanału alpha w silniku gry :/ Jeśli gdziekolwiek jest alpha, silnik interpretuje to jako szkło/szybe :( Dlatego aktualnie na tą chwilę dach z góry wygląda tak:

    http://nicc0.pl

    Odnośnie samego dachu, w grze jest coś takiego jak animacja w pliku konfiguracyjnym, może udałoby się zrobić, aby wirnik się kręcił. Problem też jest z siatką osłaniającą wirnik, tak jak pisałem wyżej nie działa alpha, czyli trzeba zrobić siatkę jako bryłę. Tak samo wirnik i resztę szczegółowych elementów. Problem też jest z wózkami, nie zrozumiałem jeszcze jak one działają w grze. Dlatego obecnie model ma wózki z “Nohaba”. Jutro postaram się przysiąść nad tym i to zrobić, jak mi czas pozwoli.

    Oczywiście funkcję postaram się wykorzystać ;)

    Dzięki i pozdrawiam.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)

The forum ‘General Discussion’ is closed to new topics and replies.