Belgian Trains – Train Fever /forums/topic/belgian-trains/feed/ Wed, 30 Apr 2025 12:26:24 +0000 https://bbpress.org/?v=2.6.13 en-US /forums/topic/belgian-trains/#post-6955 <![CDATA[Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-6955 Wed, 10 Sep 2014 14:05:55 +0000 Jarno Treuttens I was wondering if anybody would like to create Belgian trains for Train Fever,

Thanks!

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-7303 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-7303 Thu, 11 Sep 2014 13:11:08 +0000 yamakhalah +1

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-7315 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-7315 Thu, 11 Sep 2014 14:02:15 +0000 kvitske That would be awesome!

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-7827 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-7827 Fri, 12 Sep 2014 23:49:31 +0000 Banter_NMBS +1

Zou dolgraag de oude MS75 “Varkensneus/Snuittrein” die nu tss. Antwerpen en Roosendaal rijdt, de AM96 “Deense Neus” of zelfs de Desiro ML in Train Fever zien. Heb nogal warme herinnering aan de eerste twee. Het zou misschien ook een tof experiment zijn om de Fyra of the Benelux-trein in Train Fever te zetten? De oude livrei van de Benelux-trein met de HL11 was altijd leuk om zien.

Indien iemand van de NL Mod thread (of iemand anders die goed treinen kan modden) interesse heeft om een van de eerste 3 te maken tegen vergoeding, laat me gerust weten.

EN:

I’d love to see the old MS75 “Pig’s nose” or the AM96 “Danish Nose” (it’s based on the IC3 of Denmark) in Train Fever due to fond memories of both as a child. If anyone that’s mod savvy would be so kind to make them [for a small fee], please do feel free to let me know. I wouldn’t mind shelling out a tenner [or whatever is deemed fit] to have my childhood memory in this game.

Pictures of the MS75 can be found here:
http://flickrhivemind.net/Tags/ms75,nmbs/Interesting

Pictures of the AM96 can be found here:
http://flickrhivemind.net/Tags/am96/Interesting

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-7831 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-7831 Sat, 13 Sep 2014 00:09:32 +0000 Jonathan078NL Er moeten sowieso meer Benelux treinen komen. Er zijn te weinig NS modelers momenteel bezig met train fever, dat was met oTTD en Locomotion wel anders.. Aagja het spel is ook pas 9 dagen uit, misschien moet ik wat meer geduld hebben 😉 Belgische treinen zijn ook zeker welkom!!

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-8646 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-8646 Tue, 16 Sep 2014 06:08:43 +0000 Nivve Would it be an idea to merge the Belgian and Dutch mods (pages)?

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-8839 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-8839 Wed, 17 Sep 2014 09:16:59 +0000 Yeol Belgische modellen zouden inderdaad heel erg welkom zijn, met niet te vergeten de Belgische stomers, de eerste diesels en elektriche locs, railbussen, autobussen, Belgische seinen, bovenleiding, stationsgebouwen….

Vb de AFB’s (bolle neuzen) zijn waarschijnlijk vrij gemakkelijk te maken vertrekkend van het bestaande Nohab-model. Niet helemaal ok, maar toch overtuigend met een eigen texture.

Ik heb dus ook hevige interesse in Belgische modellen voor Train Fever. 😉

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-8855 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-8855 Wed, 17 Sep 2014 10:24:34 +0000 Banter_NMBS Even een kleine heads-up voor eenieder geïnteresseerd in de Belgische treinen: het zou kunnen dat de AM75 & AM96 binnenkort gemod worden voor Train Fever. Iedereen die technische informatie heeft over beiden of beeldmateriaal (foto’s, technische fiches, zijaanzichten) dat het modelleren zou vereenvoudigen, gelieve mij dan ook te contacteren per e-mail, te vinden op mijn profiel.

Bedankt!

Yeol: Kan je een beetje toelichten waar je dan precies aan denkt? Mijn kennis (en vrees ik, mijn interesse voorlopig) reikt niet verder terug dan de klassiekjes (die nu als CityRail zijn gemoderniseerd). Het enige dat ik me vroeger dan dat kan herinneren zijn de geel-groene diesels die Antwerpen-Mol deden en dergelijke..

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-8862 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-8862 Wed, 17 Sep 2014 10:55:07 +0000 Yeol Beste Banter,

ik heb een website met foto’s en aanvullende informatie over de varkensneuzen, de duikbrillen en sommige reeksen tweetjes. Je ben vrij om alle foto’s te gebruiken. Ze zijn vrij van rechten (meestal zelf gemaakt) en dus vrij te gebruiken.

https://sites.google.com/site/spoorspotter/home

Over de Belgosche spoorwegen zou ik uren kunnen doorleuteren, maar dat heeft hier weinig zin. Het zou al mooi zijn wanneer we een paar Belgische treinstellen zouden kunnen inzetten in Train Fever. AM75 en AM96 zijn alvast welgekomen. Stiekem hoop ik toch ook op vb een typisch Belgische eloc reeks 22, 23 of 25, een diesel reeks 59, 62 of het mooist de 55. En als rijtuigen natuurlijk de M2, M4 en M6.

De stoomperiode is een heel ander verhaal. 😉

]]>
/forums/topic/belgian-trains/#post-9072 <![CDATA[Reply To: Belgian Trains]]> /forums/topic/belgian-trains/#post-9072 Thu, 18 Sep 2014 07:39:41 +0000 Yeol Voor de Belgische rijders is de KPEV mod (zie ander draadje) ook interessant gezien de hoeveelheid oorlogschadematerieel dat Belgian na WO1 van Duitsland heeft ontvangen, met dus vooral veel KPEV locomotieven en wagons. Zeker blijven volgen, lijkt me.;-)

]]>